سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای و سابقه دار محتویات خودرو در غرب تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۲۱ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند. 

سرهنگ حسین مافی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی بودند که مشاهده کردند خودروی پژو ۴۰۵ در حال زاغ زنی خودرو‌های پارک شده می‌باشد.

او ادامه داد: ماموران پلیس خودرو را به صورت نا محسوس زیر نظر گرفتند. پس از مدت کوتاهی سرنشین خودرو فوق پیاده شده و مشغول به باز کردن درب یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ شد.

سرهنگ مافی افزود: عوامل کلانتری جهت دستگیری سریعا وارد عمل شده که سارقان با رویت ماموران از محل متواری شدند و پس از تعقیب و گریز و طی کردن مسافت طولانی، با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، درنهایت خودرو متوقف شد و متهمان دستگیر شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان به همراه خودرو به کلانتری منتقل شدند و در بازرسی به عمل آمده از خودرو ادوات حرفه‌ای سرقت و مقداری لوازم سرقتی که بتازگی سرقت نموده بودند کشف شد. همچنین متهمان به ۲۱ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو اعتراف نمودند.

وی افزود: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ و کشف جرائم احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز نموده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار