زنجان بارانی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از روز جمعه هفته جاری با عبور امواجی از منطقه شاهد بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خواهیم بود.

مرتضی قدیمی با اشاره به ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته جاری گفت:‌ هم اکنون آسمان استان صاف و گاهی با وزش باد ملایم همراه است.

وی یادآور شد: از روز جمعه هفته جاری تا یکشنبه هفته بعد شرایط جوی نسبتا ناپایداری در استان حاکم خواهد شد که به شکل وزش باد و بارش پراکنده باران خود را نشان می دهد.

قدیمی دمای هوای استان را طی روزهای آتی افزایشی بیان کرد و ادامه داد:‌ در شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین و گیلوان در شهرستان طارم با ۲۵ درجه سانتیگراد، گرمترین نقطه استان زنجان بودند.

وی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان سه و ۱۹ درجه، ابهر یک و ۱۷ درجه،‌ خرمدره سه و ۱۷ درجه، آب‌بر ۹ و ۲۵ درجه، قیدار هفت و ۱۵ درجه، سلطانیه منفی یک و ۱۸ درجه و ماهنشان پنج و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.