گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه

وزارت امورخارجه عربستان یکشنبه شب گزارش داد که حسین امیر عبداللهیان و فیصل بن فرحان در خصوص تحولات منطقه تلفنی گفتگو کردند.

وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد که در گفت وگوی تلفنی بن فرحان با همتای ایرانی، درخصوص پاسخ تنبیهی و مشروع ایران به رژیم صهیونیستی با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

این موضوع واکنش‌های مختلفی در سطح مجامع بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام از جمله ایران و فلسطین به دنبال داشته است.

رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را به وسیله هواپیما‌های جنگنده خود هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
حضور نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی در سراسر منطقه از سال 2001 تاکنون 100 درصد فقط به خاطر اهانت ها، خیانت های و سکوت سران کشورهای عربی جنایتکار و هم سازمان های بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
مشکل اصلی کشور ما این است که متأسفانه مسئولین و به ویژه وزیر امور خارجه خیانتکار با دشمنان درجه یک ملت ایران گفت وگو و همه جانبه همکاری می کنند و هم در مورد دخالت و مداخله آمریکا و کشورهای اروپایی در امور داخلی ایران هیچ کاری، اقدامی ، واکنشی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
مطمئنی چیزی از حرفات فهمیدن
آخرین اخبار