امام‌ جمعه شهر زنجان:

خدمات بنیاد مسکن در توسعه روستاها ارزشمند و ماندگار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه شهر زنجان گفت: خدمات بنیاد مسکن در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستاها صورت گرفته که بسیار ماندگار و ارزشمند است.

حجت الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در دیدار با دست اندرکاران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، گفت: بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی روستاهای استان منشا خیر و برکت زیادی بوده و موجب تحول عظیم و افزایش رضایتمندی اهالی روستاها شده است.

وی اضافه کرد:فعالیت‌ های عمران روستایی یکی از مهمترین و اصلیترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌در امور کالبدی و عمران و آبادانی روستاهای استان است که در محرومیت زدایی و توسعه استان نقش مهمی دارد.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه خدمت به مردم دارای اجر و ثواب اخروی است، گفت: باید همه مسوولان دست به دست هم دهند و برای توسعه استان به ویژه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: زحمات و تلاش های کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای محرومیت زدایی و توسعه روستاها قابل قدردانی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان نیز در این دیدار، گفت: ۲۱ فروردین ماه ۱۳۵۸، یکی از روزهای مهم تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی با ایجاد حساب ۱۰۰ و تأسیس بنیاد مسکن به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که موجب ایجاد فصل جدیدی از توسعه خدمات عمومی در بخش زیربنایی و تأمین مسکن شد.

رضا خواجه ای افزود: بنیاد مسکن، نهادی برآمده از انقلاب ملت بزرگ ایران اسلامی است چون برقراری عدالت اجتماعی در کنار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از مهمترین مطالبات و خواسته های مردم بود.

وی گفت: امروز این مولود ارزشمند با طی نمودن مراحل تکامل خود بسترساز خدماتی ارزشمند و راهگشا به ویژه در بخش تامین مسکن نیازمندان شده است.

این مسوول یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری کرده اند که بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد برآمده از متن انقلاب، امسال نیز همه توان خود را برای تحقق شعار سال به میدان خواهد آورد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.