۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون خیرین زنجان ۱۱۰ میلیارد ریال برای آزادی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد این استان کمک کرده اند.

علاءالدین کریمی با بیان اینکه ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند گفت: از مجموع زندانیان آزاد شده در این مدت چهار نفر خانم سرپرست خانوار بودند که به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد استان ادامه دارد، اضافه کرد: میزان کمک های خیرین زنجانی به این منظور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش نشان می دهد.

این مسوول ادامه داد: در جریان این امر خیر، تعدادی از خیرین با اعطای مبلغ پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی یک خانم زندانی جرایم مالی غیرعمد در استان را فراهم کردند که جای تقدیر دارد.

وی اظهار داشت: همه ساله مردم خیر استان مشارکت بسیار خوبی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد و غیرکلاهبرداری دارند و این از اهمیت موضوع حکایت دارد.

کریمی افزود: بر این اساس علاقه مندان به مشارکت می توانند هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت:‌ خیرینی که قصد کمک حضوری به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند می توانند با حضور در دفتر ستاد دیه استان و اطلاع از پرونده زندانیان موارد و مبالغ مورد نظر خود را انتخاب و در این امر مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ برای شرکت غیرحضوری در این جشن نیز شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ به نام ستاد دیه استان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.