استاندار بوشهر مطرح کرد:

واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات به هنرمندان استان بوشهر

استاندار بوشهر با تأکید بر پشتیبانی قاطع از هنرمندان و برنامه‌های فرهنگی در استان گفت: واگذاری زمین مسکونی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به هنرمندان استان در اولویت قرار دارد.

احمد محمدی‌زاده در نشست با جمعی از هنرمندان استان بوشهر به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای غزه و قدردانی از مجاهدت‌های هنرمندان انقلابی اظهار داشت: هنرمندان در عرصه‌های مختلف جامعه به ویژه جهاد تبیین نقش مهم و اثرگذاری در جامعه دارند.

وی با استناد به گفته شهید قاسم سلیمانی که جمهوری اسلامی ایران حرم است، گفت: هنرمندان انقلاب اسلامی در واقع مدافع حرم محسوب می‌شوند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: هر چه تعداد هنرمندان انقلاب اسلامی افزایش یابد خاکریز‌های انقلاب قوی‌تر و چند لایه می‌شود.

محمدی‌زاده با قدردانی از تلاش و مجاهدت‌های هنرمندان در عرصه معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: استان بوشهر در حوزه هنری همیشه در جنوب کشور الهام‌بخش بوده و هنر از این استان به استان‌های مجاور سرازیر شده است.

وی با بیان اینکه هنرمندان استان بوشهر باید از طریق دستگاه‌های بهره‌بردار به آنان متصل شوند افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری به‌عنوان متولیان هنرمندان و بهره‌بردار آثار محسوب می‌شوند و باید سازوکار لازم برای هنرمندان در تحقق مطالبات آنان فراهم شود و مسئولان هم حمایت لازم از کار آنان را انجام می‌دهند.

وی به مطالبات شخصی هنرمندان پرداخت و با بیان اینکه در واگذاری زمین مسکونی مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، ایثارگران، در اولویت قرار دارند، اضافه کرد: در این راستا هنرمندان هم جز اولویت‌ها هستند که لازم است حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر این مهم را دنبال و پیگیری کند.

استاندار بوشهر با تأکید بر پشتیبانی قاطع از هنرمندان و برنامه‌های فرهنگی در استان گفت: واگذاری زمین مسکونی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به هنرمندان استان در اولویت قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.