کشف ۱۳۳۶ حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر

تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی قاچاقچی هزاران رینگ قاچاق را به جریمه میلیاردی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پرونده قاچاق یک هزار و ۳۳۶ حلقه رینگ فولادی به ارزش ۳۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

حسین نجف زاده ادامه داد: شعبه دادگاه تعزیرات حکومتی در پیرانشهر با بررسی این پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط رینگ‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۳۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا‌های کشف شده محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: ماموران گمرک تمرچین شهرستان پیرانشهر محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار گمرکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نجف زاده ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.