کشف میلیاردی قاچاق کاغذ و پارچه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از کشف ۷۸ میلیاردی قاچاق کاغذ و پارچه در ماکو خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربابجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان طی گزارشی اعلام داشته تعدادی از شرکت‌های تعاونی مرزنشینان استان با استفاده از معافیت‌های گمرکی کالا‌هایی از جمله انواع کاغذ، پارچه و رینگ کامیون را با انعقاد قرار داد و پیمان‌هایی با ترخیص کاران از گمرک بازرگان ترخیص نموده که با توجه به ضوابط تعیینی که می‌باید به مصرف داخل استانی می‌رسید با هدف سود جویی شخصی کل کالا‌ها را از استان خارج کرده اند.

حسین نجف زاده با استناد به قانون ساماندهی مبادلات مرزی می گوید: عرضه خارج از شبکه، فاقد وجاهت قانونی و از مصادیق قاچاق کالا است و بر اساس قانون  مراتب جهت رسیدگی و اظهار نظر قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو ارسال نمودند.

وی اظهار کرد: مدیران عامل و نمایندگان حقوقی شرکت‌های یاد شده به جرم قاچاق کالا و ارز، به تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو احضار  و به پرداخت بیش از  ۷۸ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویاتلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی ویاازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه باقاچاق کالاوارز استان گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.