مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام:

۳۱ اردیبهشت آخرین مهلت دریافت مجوز الکترونیکی کسب و کار است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با بیان اینکه اصناف استان تا پایان اردیبهشت برای دریافت شناسه یکتا فرصت دارند، گفت: فرمانداران نسبت به اطلاع رسانی در شهرستان‌ها از طریق رسانه ها، اصناف، حضور در بازار و تبلیغات محیطی به صنوف و بازاریان اقدام لازم را انجام دهند.

سعید رشنوادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام در نشست شورای اشتغال استان ایلام اظهار کرد: صاحبان صنوف و کسب و کار‌ها در صورت اقدام نکردن برای دریافت شناسه یکتا (مجوز کسب الکترونیکی)، از خدمات عمومی دولتی از جمله دریافت تسهیلات بانکی محروم می‌شوند.

وی افزود: تاکنون ۳۹ هزار و ۲۳۷ هزار درخواست در استان ایلام برای صدور مجوز در درگاه ملی مجوز‌ها و سامانه مربوطه ثبت شده که از این تعداد، ۲۵ هزار و ۱۱ مجوز از ابتدای آغاز به کار این سامانه در استان ایلام تا کنون صادر شده است.

رشنوادی یادآور شد: شناسه یکتا پروانه کسب یک کد منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کار‌ها و فعالان صنفی و با هدف حذف مجوز‌های کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب صادر می‌شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان ایلام ادامه داد: تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و ... فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

وی بیان کرد: تعداد کل پروانه‌های کسب قدیمی ۳۹ هزار و ۷۵۰ فقره است که تاکنون ۲ هزار و ۸۹ فقره از آن صادر شده و باید با توجه به فرصت باقی مانده تمامی صنوف استان نسبت به اقدام لازم برای دریافت شناسه یکتا و مجوز کسب الکترونیکی انجام دهند.

برچسب ها: کسب و کار ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.