وزیر صهیونیست: هیچ کدام از رهبران حماس نباید مصونیت داشته باشند

وزیر دارایی افراطی رژیم صهیونیستی از شهادت فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه استقبال کرد.

کشته شدن فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه طی عملیات ارتش رژیم صهیونیستی واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. گرچه تحلیلگران هدف قرار گرفتن خودروی حامل فرزندان هنیه را اتفاقی ندانسته اند، برخی جریانات درون سرزمین‌های اشغالی نیز از این ماجرا استقبال کردند. 

به گزارش الجزیره، بتسالل اسموتریچ، وزیر دارایی افراطی رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از کشته شدن فرزندان و نوه‌های هنیه استقبال کرده و این موضوع را تبریک گفت. 

وی در این باره در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: هیچ کدام از رهبران حماس که اکنون اسرای ما را در دست دارند نباید از دستان بلند (انتقام) ما مصونیت داشته باشند. 

اسموتریچ یکی از مدافعان اصلی آواره ساختن میلیون‌ها فلسطینی از نوار غزه بوده است به طوری که وی جنگ فعلی را فرصتی مناسب برای پاکسازی قومی در غزه می‌داند. 

اسموتریچ به همراه ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسراییل اصلی‌ترین موانع در راه رسیدن به توافق صلح در غزه محسوب می‌شوند به طوری که این دو تهدید کرده اند در صورتی که نتانیاهو اقدام به دادن امتیاز به فلسطینیان کند، از کابینه ائتلافی خارج خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
خدا لعنت کند این ترکیه بی شرف را فقط بلده با داعش همکاری کند و بر روی مسلمان اب ببندد ولی برای اسراییل مثل یک سگ خدمت می کند خدا لعنت کند این سران خود فروخته عربی را - برای نابودی اسراییل لازم نیست حتی یک تیر شلیک شود مایحتاجش فراهم نشود سقوط می کند
آخرین اخبار