نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

ناامیدکردن مردم یکی از توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام و السلمین نکونام گفت: ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی یکی از توطئه‌های بدخواهان و دشمنان این نظام است.

حجت‌الاسلام و السلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز عید سعید فطر شهرکرد، اظهار داشت: امید در دل ملت ایران زیاد است و با حرکت انقلاب اسلامی این حرکت امید بخش هر روز بیشتر از گذشته می‌شود.

وی با بیان اینکه خداوند مهر تایید بر کار ملت ایران زده و انقلاب اسلامی نیز در ادامه حرکت انبیاء در حال حرکت است، افزود: ملت ایران برای اینکه جامعه را به سمت حق و عدالت هدایت کند همیشه قائم و به پا خواسته است.

حجت‌الاسلام و السلمین نکونام اضافه کرد: انقلاب اسلامی با وجود خواسته دشمن به فضل پروردگار با اقتدار حرکت به سمت جلو دارد و دستاورد‌های مختلف این نظام دلیلی محکم نسبت به این ادعا است. 


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: دستاورد‌های مختلف انقلاب اسلامی جایی برای گرفتار شدن در افکار بیگانه نگذاشته است و همه این القائات و تلاش دشمن برای به انحراف کشیدن ملت ایران پوچ و بی‌اثر است.

حجت‌الاسلام و السلمین نکونام خطاب به نمازگزاران، تاکید کرد: قدر خود را بدانید و با امید و نشاط برای پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی در تلاش باشید.

وی ادامه داد: مشکلات و موانع در ۴۵ سال گذشته هیچ‌گاه ملت ایران را سست نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد و این حرکت همچنان ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.