امام جمعه بیرجند:

آمادگی برای پشتیبانی از حق، شرط ظهور است

آیت الله عبادی گفت: شرط مهم ظهور حضرت مهدی (عج)، آمادگی مردم برای پشتیبانی از حق است.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه‌های نماز عید فطر در بیرجند با تبریک این عید بزرگ گفت: امروز عید تقوا است و تقوای الهی را که در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان به دست آمده است باید حفظ کرد.

او با اشاره به اینکه ظلم و ستم طواغیت عالم را فرا گرفته است، افزود: غیر از دین الهی، همه مکاتب محکوم به شکست هستند و هم اکنون نیز تابع هوای نفس هستند و بدترین روز‌های عالم را رقم زده اند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه آمادگی جامعه بشری برای پشتیبانی از حق شرط مهم ظهور حضرت مهدی (عج) است، اظهار کرد: بیش از ۵۰ کشور به اسم اسلامی هستند و فقط تنها چندین کشور اسلامی واقعی هستند و از مظلوم حمایت می‌کنند و در برابر ظلم و جور می‌ایستند.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه دوم نماز نیز بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، مانعی در برابر خواسته‌های دشمنان اسلام به خصوص آمریکا ایجاد شد و نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

او تصریح کرد: در زمان شاه، نوکری برای آمریکا وجود داشت و شاه با اقدامات خود به دشمن خدمت می‌کرد و امام خمینی (ره) با ۳ مأموریت تشکیل حکومت اسلامی، ایجاد آگاهی جهانی و ایجاد زمینه ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) وارد میدان نبرد با ظلم شد.

آیت الله عبادی عنوان کرد: آگاهی جهانی که امام راحل به دنبال آن بود هم اکنون ایجاد شده است و در دنیا در برابر ظلم ایستادگی می‌شود و از حق پشتیبانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.