لیگ قهرمانان اروپا؛

آرسنال ۲-۲ بایرن مونیخ/ توپچی‌ها این بار پایاپای جنگیدند+ فیلم

مصاف تیم های آرسنال و بایرن مونیخ در لندن با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های آرسنال انگلیس و بایرن مونیخ آلمان در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

آرسنال بازی را در خانه بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۲ با ضربه بوکایو ساکا به گل اول رسید. در ادامه و در دقیقه ۱۹ روی اشتباه بازیکنان آرسنال و لو دادن توپ بایرن به گل دوم رسید.   شاگردان توخل با چند پاس دقیق دفاع حریف را شکافتند تا گنابری گلزنی کند. دقایقی بعد این لروی سانه بود که دفاع آرسنال را بهم ریخت تا گلن نایبرگ نقطه پنالتی را نشان دهد. هری کین پشت ضربه ایستاد و در دومین شوت تیمش در نیمه اول، گل دوم را به ثمر رساند تا در بازگشت دوباره اش به لندن پایش به گل باز شود.

 نیمه دوم با فشار و پرس شدید تیم آرتتا همراه شد و برای جبران نتیجه آمده بودند. پس از حملات مختلف توپچی‌ها در دقیقه ۷۶ روی حرکت زیبای گابریل ژسوس، لیاندرو تروسار بازی را به تساوی کشاند.

در اواخر بازی بایرن باز هم می‌توانست پیش بیفتد، اما ضربه کومان به تیر دروازه خورد تا بازی مساوی تمام شود و البته شاگردان توخل با دست بالاتر هفته آینده در مونیخ از حریف میزبانی کنند.

بایرن‌مونیخ در سال‌های گذشته، بارها و بارها تیم لندنی را با خاطره دردناک از لیگ قهرمانان اروپا بدرقه کرده است اما این بار با توجه به فرم عالی آرسنال و فرم نه چندان مطلوب این روزهای بایرن، جدال پایایایی را مشاهده کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار