بومی سازی دربازکن‌تصویری ضدآب، رطوبت و گرد و غبار + فیلم

به همت پژوهشگران شرکتی دانش بنیان در اصفهان، دربازکن‌های تصویری ضدآب و رطوبت همچنین ضد گرد و غبار در کشور، بومی سازی شد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: طراحی و تولید تمام قالب سازی‌ها و قطعات الکترونیک آن به همت متخصصان فنی شرکت انجام و برای مناطق پر بارش مثل استان‌های شمالی، این محصول بسیار کاربردی است و دیگر نیازی به نصب سرپوش در ساختمان‌ها نیست.

سید اکبر منتظرین افزود: با طراحی و تولید هشت مدل دربازکن تصویری هوشمند و حدود ۶۰ نوع لامپ و چراغ کم مصرف، وابستگی کشور به واردات این محصولات برقی قطع شده است.

او اضافه کرد: ۲۰ پژوهشگر و مهندس فنی در این شرکت دانش بنیان، در حال فعالیت تخصصی بویژه در خصوص هوشمند سازی محصولات هستند.

منتظرین ادامه داد: دربازکن‌هایی باقابلیت کنترل چراغ‌ها و لامپ‌های روشنایی با امکان انتخاب زمان/کنترل درورودی ساختمان و پارکینک و آسانسور ،امکان نصب به تلویزیون و اعلام زمان‌هایی همچون تولد و بیدار باش، امکان استفاده از حدود ۱۰ دربازکن به صورت همزمان (قابل استفاده در ساختمان‌هایی با ۱۵۰ واحد مسکونی) همچنین درباز کن‌هایی با صفحه نمایش آینه‌ای (زمان خاموش بودن قابلیت آینه دارد) از دربازکن‌های پیشرفته تولیدی این شرکت دانش بنیان است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان با بیان اینکه زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر مستقیم در این شرکت فراهم شده است گفت: محصولات تولیدی شرکت در کشور‌های عراق و افغانستان خواهان زیادی دارد.

منتظرین افزود:طرح توسعه شرکت انجام شده و درحال اضافه شدن نیرو هستیم.

مدیر این شرکت دانش بنیان هم گفت: همچنین پژوهشگران این شرکت، اولین بار با طراحی و ساخت یک نوع درباز کن پیشرفته و از طریق طراحی یک نرم افزار کاربردی قابل استفاده در تلفن همراه بدون نیاز به اینترنت موفق به کنترل در‌های ورودی و پارکینگ شدند.

مجتبی آقادادی افزود: از طریق این نرم افزار حتی با کیلومتر‌ها مسافت، امکان باز و بسته شدن در ورودی ساختمان و پارکینگ همچنین ذخیره سازی داده‌ها وجود دارد.

بومی سازی دربازکن‌تصویری ضدآب، رطوبت و گرد و غبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.