اجرای ۱۳ عنوان ویژه برنامه دهه ارتش در کرمان

فرمانده قرار گاه عملیاتی جنوب شرق ارتش گفت: برنامه‌های دهه ارتش با توزیع جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد حضرت امام ره استان آغاز می‌شود.

امیر سرتیپ غلامعلیان در دیدار با اصحاب رسانه به منظور اعلام برنامه‌های بزرگداشت دهه ارتش گفت: ۱۳ برنامه متنوع در دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی به میزبانی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد خبرداد و بیان داشت: عصر امروز میزبان ۳۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی ره هستیم کما اینکه روز گذشته نیز به منظور کمک به زندانیان نیازمند به همت ارتشیان بلند همت دو زندانی نیازمند آزاد شد. 

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های متنوعی را در سطح استان کرمان خواهیم داشت که از امروز ۲۰ فروردین‌ماه با توزیع جهیزیه و اقلام مورد نیاز مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق کمتر توسعه یافته از طریق سرویس ترابری قرارگاه جنوب شرق ارتش اعزام تا به مناسبت عید سعید فطر توزیع شوند.
 
امیر سرتیپ غلامعلیان در ادامه با بیان اینکه مراسم سالگرد شهادت صیاد شیرازی و شهید قرنی ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۰ در تالار فرهنگیان کرمان برگزار خواهد شد، افزود: ۲۶ فرودین جمعی از فرماندهان ارتش با امام جمعه کرمان دیدار خواهند کرد.

وی گفت: در روز ۲۹ فروردین‌ماه طرح‌های مردم یاری بیمارستان امام حسین (ع) در محلات کم برخوردار را خواهیم داشت و در در همان روز مراسم رژه یگان‌های ارتش و سپاه ثارالله استان در بلوار ۲۲ بهمن به صورت پیاده، خودرویی و چترباز قدرت نمایی خواهند کرد.

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور در ادامه ارائه برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش به مسابقات تیراندازی، همایش‌های خانوادگی، غبارروبی گلزار شهدای کرمان، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه برای تشریح آخرین دستاورد‌های ارتش و همزمان برپایی میز خدمت در محل مصلای کرمان و اهدای خون کارکنان خبرداد.

امیر سرتیپ غلامعلیان با اشاره به این نکته که در سوم اردیبهشت برنامه‌ها به پایان می‌رسد، اضافه کرد: خداراشکر بیشترین امنیت را در داخل کشور به ویژه در جاده‌ها داریم.

وی تصریح کرد: ارتش در مرز‌های شمال استان سیستان و بلوچستان مسئولیت کنترل نوار مرزی دارد و از تیرماه ۱۴۰۰ تاکنون تعداد ۵۰ هزار اتباع غیرمجاز دستگیر و تحویل نیروی انتظامی شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در جنوب شرق کشور با بیان این مطلب که مسئولیت تامین داخلی برعهده سپاه و نیروی انتظامی است، افزود: امن‌ترین مرزها، مرز‌های جمهوری اسلامی ایران است و بیش از ۱۱ تیپ ارتش در مرز‌ها مستقر هستند و تا پایان سال دیگر کوچکترین ترددی در مرز نخواهیم داشت.

برچسب ها: ارتش ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار