حضور خدام رضوی در شهرستان کوهبنان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: نگاه ویژه به دهه کرامت که امروز جنبه ملی و بین المللی به خود گرفته به عنوان یکی از مهم ترین و اساسی ترین برنامه‌های معنوی در ایران است.

حجت الاسلام روح الامینی گفت: میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)، ولی نعمت ایرانیان آقا علی بن موسی الرضا (ع) و حضرت احمد بن موسی (ع) فرصتی کم نظیر است که همه باید به نحو شایسته از فضائل معنوی آن بهره مند شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان ابراز داشت: سال های متمادی است که سفیران معنوی امام رضا (ع) میهمان ویژه مردم در سطح شهرها و روستاها هستند.

وی ادامه داد: خدام بارگاه امام هشتم (ع) امروز دوشنبه ساعت  ۹ تا ۱۰ در معدن زغالسنگ پابدانای جنوبی در جمع کارگران زحمت کش حضور پیدا کردند و پس از آن  برای حضور در جمع خانواده شهید محسن بیگی و حضور در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه محبوبه دانش  وارد شهر کیانشهر بخش طغرالجرد شده و در ادامه جهت اقامه نماز جماعت در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) سلمانشهر  حرکت و ضمن توقف در مصلای نماز جهت استفاده از برکات معنوی اقشار مردم از آنها استقبال می‌ کنند.

حجت الاسلام روح الامینی گفت: در ادامه خدام رضوی با حضور در امام زاده بی بی خاتون دهستان جور به غبارروبی قبور مطهر شهدا مبادرت خواهند کرد.

وی بیان داشت: در ادامه خدام رضوی به دیدار یکی از خانواده های شهدا، جانبازان و بیماران شهرستان می روند و پس از اقامه نماز جماعت در مسجد امام حسن مجتبی(ع) جهت شرکت در جشن زیر سایه خورشید در امام زاده سلیمانشاه حضور پیدا خواهند کرد.

برچسب ها: خدام رضوی ، امام زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.