سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان معارفه شد

جعفر قزوینیان روز یکشنبه در آیینی با حضور مدیرکل فنی استانداری زنجان به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان معارفه شد.

 مدیر کل دفتر فنی استانداری زنجان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت: جابه جایی مدیران این دو اداره کل درون سازمانی است و به خاطر استفاده مطلوب از زمان این تغییر و تحول سریع انجام شد.

محمد گلشنی با بیان اینکه مدیرکل سابق اداره کل راه و شهرسازی استان فردی توانمند و خستگی ناپذیر هستند،ابراز کرد: در مسکن ملی تلاش خوبی توسط مدیرکل سابق این اداره انجام گرفت.

مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان با بیان اینکه لازمه رشد در هر سازمانی تغییر و تحول است،گفت: هر رشدی نیاز به تحول دارد و این جابه جایی مدیریتی تحولات خوبی را در بخش های مختلف ایجاد خواهد کرد.

گلشنی با بیان اینکه یکی از دغدغه های دولت بحث مسکن است،تاکید کرد: مسکن ملی از دغدغه های مهم استان هم است و در این میان سرپرست جدید این اداره کل باید با حساسیت ویژه ای به موضوع مسکن ملی نگاه کنند.

وی با بیان اینکه خدمت در هر دستگاهی نیاز به تلاش و تکاپو دارد، افزود: خدمت کردن در این برهه زمانی سخت و طاقت فرساست و در این میان وزارت راه و شهرسازی و استاندار به این نتیجه رسیدند که جابه جایی در این دو اداره کل صورت گیرد و سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان با تلاش و با استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند کارها را به نتیجه برسانند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان یاد آور شد: امیدوارم این تغییر و تحول مدیریتی در این دو دستگاه اجرایی برای استان و مردم مایه خیر و برکت باشد و از این ظرفیت برای جمع کردن مشکلات حوزه مسکن به خوبی استفاده شود.

گلشنی افزود: استاندار زنجان نسبت به تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان اهتمام جدی دارند و در این راستا شایسته است سرپرست جدید این اداره کل با همکاری شرکتهای خدمات رسان پروژه های مسکن را با شدت و قوت اجرا کنند.

سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این مراسم، گفت: با توجه به صلاحدید وزیر راه و شهرسازی و استاندار زنجان جابه جایی مدیران این اداره کل سریعا انجام شد.

جعفر قزوینیان بیان داشت: امیدوارم دست به دست هم دهیم تا وظایف و کارهای محول شده را به نحو مطلوب پیش ببریم.

در ادامه مدیرکل سابق اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز گفت: برای اینکه شاهد تحول بسیار مطلوبی در اداره کل راه و شهرسازی استان باشیم جایه جایی مدیران در کمترین زمان اتفاق افتاد.

اصغر اسماعیلی تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی و اداره راهداری یک خانواده و نیروهای این دو اداره بسیار مخلص و توانمند هستند و با تمام توان کار می کنند.

وی افزود: ساختار اداره کل راه و شهرسازی استان سالم و پویا است و امیدوارم همکاران همانند گذشته همراهی خوبی با مدیرکل جدید اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند.

اصغر اسماعیلی هم به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان منصوب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.