خراسان جنوبی رتبه نخست کمک به بازسازی عتبات عالیات در کشور

خراسان جنوبی رتبه نخست کمک به بازسازی عتبات عالیات را در کشور کسب کرد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه هیئت امنای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: خراسان جنوبی با کمک ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی رتبه نخست کمک به عتبات عالیات را در کشور به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به اینکه روستای مهمویی شهرستان بیرجند بیشترین میزان کمک را در کشور داشته است افزود:در روستای مهمویی که بیشترین کمک را به بازسازی عتبات عالیات در کشور داشته است جلسات برگزار و با مردم گفتگو داریم.

قناعت بیان کرد: خراسان جنوبی با وجود مناطق کم برخوردار، رتبه نخست کشور را در کمک به عتبات عالیات دارد که این نشانه تدین و دین داری مردم است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برنامه‌های پیشنهادی ستاد و عتبات و عالیات استان بررسی و به تصویب می‌رسد. تصریح کرد: باید در زمینه بازسازی عتبات همانند اربعین کار فرهنگی گسترده انجام شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پیگیر تامین زیرساخت‌های سایت خراسان جنوبی در کاظمین هستیم گفت: تامین سرویس بهداشتی و حمام در دستور کار است.

عباس زاده افزود: اقدام مهم ما سایت درمانی در کاظمین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر است.

جوینده، رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی نیز در این جلسه خراسان جنوبی همانند سال ها‌ی گذشته رتبه نخست کمک به عتبات عالیات را در کشور به خود اختصاص داده است گفت: ۲۹ برنامه‌ای که در این نشست در خصوص آن بحث و گفتگو شد مبنای کار ما در سال جدید است.

در پایان از استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و قاءم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا استان در راستای ویژه برنامه نشان ارادت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.