بازدید سرزده بازرس کل کردستان از جایگاه‌های عرضه سوخت

بازرس کل کردستان به صورت سرزده از جایگاه‌های عرضه سوخت در سنندج بازدید کرد.

 در اجرای تاکیدات ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور و در ادامه بازدید‌های سرزده از وضعیت خدمات ارائه شده به عامه مردم، بازرس کل کردستان از جایگاه‌های عرضه سوخت در سنندج بازدید کرد و وضعیت فعالیت دستگاه‌های خودپرداز نیز مورد بازرسی قرار داد.

در جریان این بازدید‌ها اشکالاتی از قبیل غیرفعال بودن تعدادی از نازل‌ها و سوختگیری مکرر از کارت‌های آزاد جایگاه توسط یک خودرو که سبب ایجاد صف‌های طولانی، معطلی و نارضایتی متقاضیان سوخت را فراهم نموده بود، از این رو تذکرات لازم به مسئولین شرکت نفت در اعمال نظارت بیشتر ابلاغ شد تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به فعال نمودن نازل‌های غیرفعال و جلوگیری از سوختگیری مکرر به متقاضیان از کارت اضطراری جایگاه‌های عرضه سوخت برای رعایت عدالت توزیع سوخت اقدام نمایند.

در ادامه بازرسان با بازدید از دستگاه‌های خودپرداز، دستگاه‌های غیرفعال و نداشتن نقدینگی در خودپرداز‌ها با پیگیری از طریق مدیران امور شعب بانک‌ها مرتفع شد.

سازمان بازرسی براساس تکالیف ذاتی و قانونی خود در همه ایام عملکرد دستگاه‌های اجرایی را مورد بررسی قرار می‌دهد تا رضایت‌مندی عمومی حاصل سود، بدیهی است میزان رضایت مردم، بهترین شاخص ارزیابی دستگاه‌های اجرایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.