امام جمعه سنندج:

همه مسلمانان باید فریاد نابودی اسرائیل را سر دهند

ماموستا رستمی گفت: همه باید یک صدا در برابر ظلمی که به مردم فلسطین و غزه می‌شود فریاد ظلم‌ستیزی و نابودی اسرائیل کودک‌کش را سر دهیم تا ریشه این رژیم کودک‌کش بخشکد.

ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: جنایتی که امروز در غزه شاهد هستیم و مرگ کودکان و زنان و مردان بی گناه که به دست اسرائیل اتفاق می‌افتد در هیچ زمان تاریخ دیده نشده است.

وی با بیان اینکه امروز مردم بی‌گناه و مسلمان غزه فریاد کمک خواهی سر داده‌اند، گفت: همه باید یک صدا در برابر ظلمی که به مردم فلسطین و غزه می‌شود فریاد ظلم‌ستیزی و نابودی اسرائیل کودک‌کش را سر دهیم تا ریشه این غده سرطانی و رژیم کودک‌کش بخشکد.

وی تاکید کرد: اگر مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان به ندای مظلومان غزه جواب ندهند این ظلم به سایر نقاط هم گسترش پیدا می‌کند.

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره استانی بزرگداشت ماموستا ملاعبدالله باشماق در دهگلان، گفت: برگزاری این مراسم در چنین سطحی برای گرامیداشت مقام این عالم نشان از قدرشناسی مردم و توجه آنها به اهمیت به علم و عالمان دینی است.

وی همچنین به بارش‌های اخیر و سیلاب‌ها اشاره کرد و گفت: بارش و سیل‌های اخیر نشان از قدرت خداوند تبارک و تعالی است و هیچ اتفاقی خارج از ید خداوند نبوده و نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.