پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس

سیدمحمد مهدی سجادی ضمن دعوت از خانواده بزرگ هلال احمر سیستان و بلوچستان و عموم مردم برای حضور در راهپیمایی جهانی روز قدس، گفت: جهان باید خود را برای عصر پساصهیونیسم آماده کند.

 روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در متن این پیام آمده است: بسمه‌تعالی روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود. (مقام معظم رهبری (مدظله العالی)پ

روز جهانی قدس، میراث ماندگار امام راحل (ره) و تبلور حمایت انسانهای حق طلب دنیا از ملتی است که حتی ذره ای از خاک سرزمین مقدس خود را به گلوله‌های آتشین رژیم کودک کش صهیونیستی نفروخته اند، روزی که اقتدار رو به رشد جریان مقاومت و ذلت این رژیم غاصب و حامیانش بیش از هر زمان دیگری نمایان می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با اعتقاد عملی به خواسته مردم راه حل همیشگی و اساسی مسأله فلسطین را برگزاری همه‌پرسی آزاد با حضور تمام اقوام و ادیان این سرزمین اعم از مسلمانان، ‌یهودیان و مسیحیان جهت تعیین حق سرنوشت خود می‌ داند و از تمام ملت‌های جهان برای زمینه‌سازی این مهم و حذف غده سرطانی و غاصب صهیونیستی از دست‌اندازی به حقوق ملت‌های دیگر دعوت به عمل می‌آورد.

بدینوسیله خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز ضمن اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی که طی ماه‌های اخیر به اوج رسیده است و محکومیت حوادث اخیر به ویژه حمله وحشیانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، اعلام می داریم که ۱۷ فروردین ماه امسال همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با اقتدار به حدیث نورانی و راهگشای حضرت امیرالمومنین(ع) «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» و بر اساس وظیفه انسانی، دینی و همگام با سایر اقشار ملت، با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر خواهیم داد.

برچسب ها: روز قدس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار