برگزاری پویش بشردوستی به مناسبت روز قدس در قزوین

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از برپایی ایستگاه‌های ویژه جمع آوری کمک برای مردم غزه در مسیر راهپیمایی روز قدس خبرداد.

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، جمعیت هلال احمر کمک‌های نقدی به مردم مظلوم و مقتدر غزه را در ادامه پویش "بشردوستی" از طریق برپایی ایستگاه‌های ویژه در مسیر‌های راهپیمایی و با استقرار صندوق و دستگاه‌های کارت خوان جمع آوری می‌کند.

وی افزود: همچنین هموطنان نوع دوست می‌توانند کمک هاى نقدى خود به مردم غزه را از طریق کد دستورى # ۵*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره حساب ۹۹۹۹۹ و به شماره شبای ۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ IR و همچنین درگاه پرداخت به آدرس https://rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر جمهورى اسلامى ایران نزد بانک ملی، واریز کنند.

صبوری غیاثوند اضافه کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت حمایت حداکثری از آسیب دیدگان از منازعات کنونی در کشور فلسطین بالاخص زنان و کودکان بی پناه و مظلوم غزه، پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی هلال احمر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم عزیز به مردم مظلوم و مقتدر غزه است.

برچسب ها: روز قدس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.