ویژه برنامه ها‌ی راز قدس و قبله بیداری در صدا و سیمای مرکز قزوین

صدا و سیمای مرکز قزوین روز قدس با ویژه برنامه ها‌ی راز قدس و قبله‌ی بیداری همراه با مردم استان، آزادی قبله‌ی اول مسلمین جهان را فریاد می‌زنند.

علی رحیمی مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین از ویژه برنامه‌های راز قدس و قبله بیداری در صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد و گفت: این ویژه برنامه‌ها علاوه بر پوشش حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاریخچه‌ی انتفاضه، اهمیت مسأله فلسطین، دستاورد‌های نامگذاری روز قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را بازگو و خوی تجاوزگرانه‌ی رژیم اشغالگر قدس را نیز برای مخاطبان افشا می‌کنند.

رحیمی افزود: انعکاس حضور گسترده مردم، تلفن‌ها و پیامک‌های مخاطبان، گفتگو با مردم، گفتگوی با کارشناسان برنامه، شاعران و دانشجویان خارجی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین از مهمترین بخش‌های ویژه‌برنامه‌های راز قدس و قبله‌ی بیداری است.

وی اظهار داشت: برنامه زنده تلویزیونی راز قدس به تهیه کنندگی انسیه حاجی سید جوادی به مدت سه شب ۱۴،۱۵ و ۱۶ فروردین با موضوع اهمیت روز قدس و شرکت در راهپیمایی روز قدس و وقایع اخیر غزه ساعت ۲۱ از شبکه قزوین پخش می‌شود.

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین بیان کرد: برنامه زنده رادیویی قبله بیداری به تهیه کنندگی فرشته یارقلی به مدت ۱۸۰ دقیقه همزمان با راهپیمایی مردم قزوین در روز قدس روی آنتن رادیو قزوین می‌رود. گفتگو با جوانان و دانشجویان فلسطینی، بخش‌های گزارشی، دلنوشته و داستانک و صدای مردمی و موسیقی‌های باکلام و بیکلام و دعوت از شاعران نوجوان در برنامه بخش‌هایی از این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برچسب ها: روز قدس ، شبکه قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.