استعفای رئیس تحقیقات امان ار سمت خود

یکی از عالی‌ترین مقامات سرویس بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی با برعهده گرفتن شکست این رژیم در ۷ اکتبر، استعفا داد.

عامیت ساعر، رئیس تیپ تحقیقاتی در بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان پس از بر عهده گرفتن مسئولیت کامل شکست اطلاعاتی اسرائیل در ۷ اکتبر، بلافاصله از سمت خود استعفا داد.

براساس گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیست با بیان اینکه سرتیپ ساعر عالی‌ترین افسری است که تاکنون ماموریت خود را به در میان مسئولین شکست‌های جنگ، به پایان رسانده، خاطرنشان کردند که اتی بارون ماه‌ها در این سمت خواهد بود تا زمانی که یک انتصاب دائمی انجام شود.

 بارون بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ این سمت را برعهده داشت و از ابتدای جنگ علیه غزه به عنوان نیروی ذخیره در تیپ تحقیقاتی خدمت می‌کرد. رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند که ساعار به ماموریت خود «به دلایل شخصی و غیر مرتبط با وضعیت امنیتی» پایان داده است.

 شایان ذکر است که این دومین استعفای تیپ تحقیقات در امان است، زیرا افسری با درجه سرلشکری ​​در فوریه گذشته به دلیل نقش وی در ارزیابی اطلاعاتی که منجر به شکست در ۷ اکتبر شد، استعفا داد.

 کانال کان این اقدام را در آن زمان «غیر معمول» توصیف و تأکید کرد که این شکست بسیار عمیق‌تر از عملکرد یک افسر با درجه سرگرد است و به بسیاری از فرماندهان بالاترین درجه در امان و سایر موارد مرتبط است. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل باید از بین برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
دونه به دونه تون نابود میشد
سفاکهای بی رحم وحشی بزدل
آخرین اخبار