کاخ سفید: انتظار نداریم کشته شدن امدادگران بر روند مذاکرات صلح غزه تاثیر بگذارد

جان کربی اعلام کرد که کشته شدن امدادگران بین المللی در روز دوشنبه نباید بر روند مذاکرات صلح غزه تاثیر بگذارد.

آمریکا به عنوان بزرگترین حامی مالی، تسلیحاتی و سیاسی رژیم صهیونیستی به طور همه جانبه در حال شراکت در نسل کشی فلسطینیان است. یکی از خلاقیت‌های مقامات آمریکایی، بهانه تراشی برای تک تک ۳۳ هزار کشته شده فلسطینی به دست صهیونیست‌ها است به طوری که واشنگتن در تمامی این فجایع حماس را مقصر اعلام می‌کند. 

به گزارش الجزیره، کاخ سفید امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که کشته شدن ۷ امدادگر بین المللی در غزه نباید بر مذاکرات صلح تاثیری بگذارد. 

جان کربی، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید در این باره افزود: آمریکا انتظار ندارد که جان باختن این امدادگران در غزه بر گفت‌وگو‌های صلح میان حماس و اسرائیل و تبادل اسرای اسرائیلی با زندانیان فلسطینی تاثیر بگذارد. 

وی با اشاره به تلاش میانجیگران برای حل و فصل اختلافات، افزود: همچنان مذاکرات پیرامون استقرار آتش بس در غزه ادامه دارد. ما انتظار نداریم که حوادث رخ داده در روز دوشنبه بر روند این مذاکرات تاثیر بگذارد. 

قطر و مصر، دو میانجیگر اصلی میان حماس و رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو‌های صلح محسوب می‌شوند. با این حال، اعضای کابینه راستگرای نتانیاهو به هیچ عنوان حاضر به دادن کوچکترین امتیاز در مذاکره با حماس نیستند. 

پیش از این، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بتسالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند در صورتی که نتانیاهو در مذاکره با حماس اقدام به آزادی گسترده زندانیان فلسطینی کرده و عملیات در غزه را متوقف کند، از کابینه ائتلافی خارج خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۴۷ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
شیطان بزرگ از هر جنایتی حمایت میکند و یا آنرا کم اهمیت اعلام میکند.خاک بر سر غربگراها
Iran (Islamic Republic of)
احمد رضا
۰۱:۰۲ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
من فدای امام بشم از امام پرسیدن تو باچه پشتوانه ی قیام کردی گفت سربازان من در گهواره هستند واقعا به خدا اهل بیت وصل بود واین راهم گفت آمریکا شیطان بزرگ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
چراغ سبز واشنگتن به کمک های نظامی بیشتر برای کشتار مردم غزه
طی روزهای گذشته دولت آمریکا برای ارسال بمب و جنگنده با مبلغ میلیاردها دلار برای رژیم صهیونیستی، چراغ سبز نشان داده است.
آخرین اخبار