مهدی: باید مسابقات لیگ را پایان خردادماه تمام کنیم/ کرمان میزبان فینال جام حذفی فوتبال است

مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: طبق پنجره نقل و انتقالاتی اعلامی به فیفا، باید لیگ را تا آخر خردادماه به پایان ببریم.

سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال  اظهار کرد: امروز ۲ بازی معوقه داریم که امیدوارم به پایان برسد. فشردگی برای تیم سپاهان وجود دارد که یک بازی معوقه دیگر هم با ذوب آهن  دارد که یکی، ۲ هفته آینده برگزار می‌شود. سعی می‌کنیم با حداقل فشردگی لیگ را جلو ببریم و بنا بر پنجره نقل و انتقالاتی که به فیفا اعلام کردیم، باید لیگ را  تا آخر خردادماه به پایان ببریم، تا بتوانیم فصل جدید را با آرامش بیشتری شروع کنیم و تیم‌های ما با آمادگی کامل تری وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ کشورمان شوند.

مهدی درباره برگزاری فینال جام حذفی در کرمان بیان کرد: براساس مصوبه‌ای که شده است و با احترام به جایگاه شهید سردار  سلیمانی، استان کرمان میزبان فینال جام حذفی هست. امیدواریم ورزشگاه کرمان تا آن موقع آماده شود و در انتظار هستیم که این اتفاق بیفتد و اگر آماده نشد بنا به تیم‌هایی که بالا می‌آیند ورزشگاه را انتخاب می‌کنیم.

او درباره اینکه در بازی تراکتور و سپاهان از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده می‌شود، گفت: تلاش بود بازی امروز با VAR باشد، اما با توجه به اینکه باید مجوز‌های لازم اخذ می‌شد و هر بازی که با این سیستم برگزار می‌شود باید به تایید فیفا برسد به نظر می‌آید این فرصت فراهم نشد تا مجوز‌های لازم اخذ شود. ان  شا الله به سمتی برویم که فصل آینده در تمام مسابقات VAR داشته باشیم.

مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال درباره تغییر زمان بازی‌ها گفت: نهایت تلاشمان این است که تغییرات در زمان بازی‌ها نداشته باشیم، اما یکسری عوامل هست که غیر قابل کنترل  است  و دست ما نیست. مثل ایام نوروز که پرواز‌ها جابه جا می‌شود و پرواز برگشت  تیم داوری از تبریز به تهران لغو شده است. ساعت رفت و برگشت و جابه جایی پرواز‌ها برای تیم‌ها هم اتفاق می‌افتد و ما ناچاریم هزینه کمتری به تیم‌ها تحمیل کنیم. یک مقدار پرواز‌ها و میزبانی شهر‌ها عواملی هستند که سازمان لیگ نمی‌تواند کنترلشان کند.

او درباره اینکه فینال جام حذفی با VAR برگزار می شود، گفت: باید مجوز‌های لازم کسب شود و ان شا الله از فصل آینده همه بازی‌ها با VAR برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار