درج نکردن قیمت و نصب نرخنامه عمده تخلفات صنفی در زاهدان/ شناسایی ۹ واحد متخلف

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان تعداد ۶ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل و سه واحد صنفی در زاهدان پلمب شد.

ایرج حسن پور   بیان کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در روز ۱۴ فروردین، با برنامه ریزی اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان و با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت استان، نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی در سطح زاهدان انجام‌ گرفت.
 
وی ادامه داد: در جریان بازدیدهای انجام شده تعداد ۶ پرونده برای تعدادی واحد صنفی به علت گرانفروشی و عدم نصب نرخنامه تشکیل و تعداد سه واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شد.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مدیران واحدهای صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله احتکار، گران‌فروشی و عدم درج قیمت بر کالا باید مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
برچسب ها: صمت ، گرانفروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار