دیدار رمضانی کارگزاران نظام با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام فردا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام فردا چهارشنبه پانزده فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این دیدار طبق روال سال‌های گذشته با حضور مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان سابق و فعالان اجتماعی و فرهنگی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود و پیش از بیانات رهبر انقلاب، رئیس جمهور سخنانی ایراد نموده و در پایان دیدار نیز نماز مغرب و عشا به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه خواهد شد.

دیدار رمضانی مسئولان، از مهمترین دیدار‌های سالیانه رهبر انقلاب است که بصورت معمول در این بیانات، مسائل مهم، سیاست‌های کلی و نقشه راه نظام جمهوری اسلامی ترسیم و تبیین می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
سلام رهبر عزیز از مسولان شهر ارومیه خصوصا شهرداری بخواهید مشکل اهالی شهرک ریمای رودکی را که زمین به آنها فروخته است را برای ساخت و ساز حل کند. شهرداری زمین‌ فروخته و پول مردم را پنج سال است گرفته و خرج هزینه های شهرداری کرده و الآن به مردم این شهرک خدمات شهری برای ساخت و ساز نمی دهد و می گوید ما بودجه نداریم را حل کنند. بخدا ما مستاجر هستیم و به امید ساخت این زمین را خریدیم. شما را بخدا به داد مردم این شهرک برسید. ما گرفتار شهرداری ارومیه شدیم.اصلا کسی در این شهر پاسخگوی مردم نیست و پنج سال است از مراجعه به شهرداری و استانداری و شورای شهر خسته شده ایم. نوکرتم حضرت آقا خودتون دستور بفرمایید.
آخرین اخبار