بیش از ۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان میاندوآب توزیع شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب کبری (س) مسجد نبی میاندوآب گفت: به مناسبت ماه رمضان بیش از ۵۰ بسته معیشتی، ۱۲ بسته گوشت، ۲۶۰ جفت کفش و ۲۰ عدد کیف زنانه بین نیازمندان محله توزیع شد.

روین موسوی مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب کبری (س) مسجد نبی میاندوآب گفت: به مناسبت ماه رمضان بیش از ۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، شکر، سویا، نمک، انواع حبوبات و سایر اقلام عید نوروز از جمله آجیل و شیرینی و ۱۲ بسته گوشت، ۲۶۰ جفت کفش و ۲۰ عدد کیف زنانه در  این شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تعداد اعضای کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب کبری هزار و ۷۰۰ نفر است، اضافه کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر به دو عروس نیازمند نیز توسط خیران محله جهیزیه اهدا شد.

موسوی همچنین برگزاری کلاس‌های قرآنی، احکام، تهیه جهیزیه، تهیه و توزیع سبدکالا در مناسبت‌های مختلف، دیدار با خانواده شهدا، اجرای کلاس‌های فنی و حرفه خیاطی، زبان، ریاضی و کمک‌های اولیه، آموزش پرورش قارچ، گل‌سازی، برگزاری کلاس‌های ورزش همچون پیاده‌روی، آمادگی جسمانی، کاراته و والیبال را از جمله فعالیت‌های کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب کبری (س) عنوان کرد.

وی برپایی محافل انس با قرآن‌کریم هر روز در مسجد جامع حاجی پیرلو، خواندن جوشن کبیر و زیارت عاشورا، قرآن به سر گرفتن و استغاثه کردن از دیگر فعالیت‌های مذهبی کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب کبری (س) میاندوآب عنوان کرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب کبری (س) میاندوآب با بیان اینکه تمام فعالیت‌های این کانون در مناسبت‌های ملی و مذهبی دائر بوده، ادامه داد: این خدمات خیرخواهانه با هدف کمک به اقشار ضعیف جامعه است تا بتوانیم در این روز‌ها از آنها حمایت کنیم.

وی افزود: همچنین در راستای عمل به منویات رهبری که هر مسجد یک پایگاه قرآنی، فعالیت‌های واحد بانوان کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب کبری (س) میاندوآب بسیار چشمگیر است به طوری که در حال حاضر به صورت اختصاصی برای بانوان در رشته‌های تجوید، روخوانی و روانخوانی کلاس برگزار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.