دستگاه قضا از بیکاری بیش از چهار هزار نیروی کار در استان سمنان جلوگیری کرد

رییس کل دادگستری سمنان با اشاره به پشتیبانی‌های قضایی استان در خصوص حمایت از اشتغال گفت: این دستگاه از بیکاری چهار هزار و ۷۷۵ نیروی کار جلوگیری کرد.

عبداللهی گفت: با حمایت‌های قانونی به عمل آمده در سال گذشته پس از بررسی مشکلات واحدهای تولیدی از تعطیلی ۴۳۶ کارخانه و کارگاه در استان سمنان جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان سمنان همواره به دنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی بوده و اقدام‌های بسزایی برای احیای کارگاه‌های اقتصادی یا جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها داشته است که منجر به اشتغال و جلوگیری از بیکاری هزاران کارگر و نیروی کار شده است.

رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شعار سال ۱۴۰۲ افزود: با تکیه به شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، دستگاه قضایی استان در این سال تلاش کرده است با حفظ نیاز استان در خصوص نیروی کار از بیکاری هزاران کارگر جلوگیری کند و مقدمات اشتغال کامل و پویایی اقتصادی را برای کشور به ارمغان آورد.

عبداللهی با اشاره به تعداد اشتغال‌های جدید ایجاد شده، عنوان کرد: یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان سمنان سعی در تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های اقتصادی است و در اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر فعالیت در راستای مهار تورم، تأمین سرمایه‌گذاری و حمایت از فعالان اقتصادی، موضوع اشتغال جدید ایجاد و تقویت و تشدید حمایت از واحدهای تولیدی، اقتصادی ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.