نشست مجازی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره عملیات نظامی در رفح

مقامات آمریکایی و صهیونیست قرار است امروز به صورت مجازی درباره عملیات نظامی در رفح نشستی را برگزار کنند.

محاصره دو هفته‌ای بیمارستان الشفا از سوی ارتش رژیم صهیونیستی که با به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان همراه بود به روشنی نشان داد اگر این رژیم بخواهد وارد رفح، در جنوب غزه که اکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار غیرنظامی در آنجا پناه گرفته اند، شود انتظار چه فاجعه‌ای را می‌توان داشت. مقامات غربی به تل آویو در این باره هشدار داده اند. 

به گزارش الجزیره، مقامات صهیونیست که نخواستند نامشان فاش شود به خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کردند انتظار می‌رود امروز (دوشنبه) مقامات اسراییلی و آمریکایی نشست مجازی مشترکی را پیرامون عملیات در رفح داشته باشند. 

این منابع افزودند: نشست پیرامون عملیات رفح برای امروز برنامه ریزی شده است. این نشست به صورت مجازی برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود دیدار حضوری میان طرفین اواخر هفته جاری انجام شود. 

این نشست مجازی تنها یک هفته پس از آن برگزار می‌شود که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل عدم استفاده آمریکا از حق وتوی خود در شورای امنیت برای جلوگیری از تصویب قطعنامه این نهاد، اعزام هیات صهیونیست به واشنگتن را لغو کرد. 

آمریکا گرچه حمله به رفح را خط قرمز خود دانسته است، اما جو بایدن به صراحت اعلام کرده حاضر به دست کشیدن از حمایت از اسراییل نیست.

برچسب ها: جنگ غزه ، فلسطین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار