کاشت بیش از ۴۰۰۰ اصله نهال در کرمانشاه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از کاشت بیش از ۴۰۰۰ اصله نهال در کرمانشاه طی روز طبیعت خبر داد.

انشااله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت : در روز طبیعت که امسال همزمان گردید با ایام شهادت حضرت امیر المومنین (ع)، و با تاسی از سیره نورانی این حضرت و ترویج سنت حسنه درختکاری در ۱۴ شهرستان استان بیش از ۴۰۰۰ هزار اصله نهال شامل زبان گنجشک، افرا، اقاقیا، اکالیپتوس و صنوبر کاشت گردید.

وی افزود: این مراسم در مرکز استان با حضور مسئولین و کارشناسان منابع طبیعی و سایر ادارات، جوانان سازمان هلال احمر، سازمان‌های مردم نهاد و عموم مردم و در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در پارک شرقی کرمانشاه و با کاشت ۴۰۰ اصله نهال انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: به همت حافظان انفال در منابع طبیعی استان در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳ میلیون اصله نهال در استان کرمانشاه تولید و غرس گردید.

وی ادامه داد: این روند در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت تا در نهایت استان کرمانشاه به هدفگذاری تعیین شده از سوی سازمان منابع طبیعی که کاشت ۳۶ میلیون اصله نهال در طول چهار سال است برسد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
خوشبختانه تمام کشور درختکاری رو شروع کردن به غیر از شمال خوزستان مثل شهرهای مسجدسلیمان لالی واندیکا
Iran (Islamic Republic of)
صدیقی راد
۲۲:۱۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
منابع طبیعی همانطور که کاشت درخت انجام میدهد از طرفی هم قطع درختان را هم در برنامه کار خود دارد پنجاه درخت مثمر و در حال رشد پا را منابع طبیعی شهرستان آبیک قطع کرد