استاندار بوشهر:

۱۲ فروردین سرآغاز حاکمیت مردم‌سالاری دینی است

استاندار بوشهر گفت: ۱۲ فروردین یک روز مهم و سرنوشت ساز و سرآغاز حاکمیت مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی است.

 احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ۱۲ فروردین یک روز مهم و سرنوشت ساز در تاریخ نظام اسلامی است و قاطبه مردم با رای آری به جمهوری اسلامی ایران، بیعت خود را با امام راحل و انقلاب اسلامی ایران، تجدید کردند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امام‌راحل در کمتر از ۲ ماه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را به رای ملت گذاشت و ملت مومن و انقلابی ایران نیز قاطعانه و با رای ۹۸.۲ درصدی خود، پایه‌های این نظام را مستحکم‌تر و قوی‌تر کردند.

محمدی زاده تصریح کرد: در طول بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شده و این نشان دهنده مردمی بودن انقلاب و نظام بوده که در دنیا بی نظیر است.

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امسال با تدبیر معظم له، به نام " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده که از نخستین روز‌های سال برای تحقق عینی و عملی شعار سال، برنامه ریزی کرده ایم و به فضل الهی شاهد تحقق کامل شعار سال باشیم.

استاندار بوشهر با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: باید در راستای حفظ دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.