جان باختگان تصادفات نوروزی استان قم به ۱۲ تن رسید

جانشین پلیس راه استان قم گفت: متاسفانه طی ۱۶ روز گذشته از آغاز طرح ایمنی ترافیک نوروزی، ۱۲ نفر از هموطنان بر اثر تصادفات جاده‌ای در استان قم جان باختند.

سید صادق رسولی، جانشین پلیس راه استان قم اظهارکرد: از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ حجم تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان قم، ۱۰ میلیون و ۹۵ هزار و ۸۵۴ دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

وی گفت: وضعیت ترافیکی در محور‌های به سمت تهران به صورت نیمه سنگین رو به روان است؛ همچنین کمربندی امام علی به سمت اراک و کاشان، آزاد راه قم تهران و محور قدیم سلفچگان به سمت ساوه بیشترین آمار افزایش تردد در این ایام را داشته است.

جانشین پلیس راه استان قم افزود: متاسفانه طی ۱۶ روز گذشته از آغاز طرح ایمنی ترافیک نوروزی، ۱۲ نفر از هموطنان عزیزمان بر اثر تصادفات جاده‌ای جان باختند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ثابت بوده و روند افزایشی و کاهشی نداشته است.

رسولی در آخر گفت: با توجه به حجم تردد به سمت وطن مسافران، مسیر‌های منتهی به تهران با ترافیک سنگین و نیمه روان مواجه هستند؛ از تمامی رانندگان تقاضا می‌شود از رانندگی با خستگی، خواب آلودگی و توقف در لاین عبور اضطراری جدا خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار