کتاب آخرین لبخند رونمایی شد

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر گفت: کتاب آخرین لبخند که روایتی از زندگی شهید صبوری همت آبادی است در روستای همت آباد اشکذر رونمایی شد.

حفیظی رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: آیین رونمایی از کتاب «آخرین لبخند» به نویسندگی فاطمه صبوری همت آبادی همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در خانه پدری شهید در همت آباد شهرستان اشکذر برگزار شد.

 او بیان کرد: مراسم رونمایی از این کتاب با حضور فرماندار شهرستان اشکذر، سرهنگ زارع مدیر‌کل اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد، رفیعی مدیر کل اداره کتابخانه‌های عمومی استان، دلاوری امام جمعه رستاق و دیگر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
 
حفیظی گفت: فاطمه صبوری همت آبادی نویسنده کتاب در این مراسم به معرفی این کتاب و صحبت در مورد هشت سال دفاع مقدس که یکی از پر افتخارترین دوران تاریخی جمهوری اسلامی ایران است، پرداخت.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر اظهار داشت: این کتاب در دو جلد در مورد زندگی شهید محمد کاظم صبوری همت آبادی به چاپ رسیده است و در این مراسم نویسنده کتاب قسمتی از کتاب را برای حاضران خواند.
 
او خاطرنشان کرد: قلم شیوا و روان و واقعیت گویی این نویسنده قابل تقدیر است همچنین درک جایگاه و ارزش والای مادر شهید و و جذب مخاطب از ویژگی این کتاب است.
 
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر بیان کرد: در مراسم رونمایی از این کتاب ارزشمند فرماندار شهرستان اشکذر از نویسنده کتاب با اهدای لوح سپاس و هدایایی، تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار