رونمایی از ۳۰ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس

۳۰ جلد کتاب با موضوع تاریخ شفاهی نقش استان یزد در دفاع مقدس و زندگی نامه شهدای جنگ تحمیلی در یزد رونمایی شد.

در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از ۳۰ عنوان کتاب با موضوع تاریخ شفاهی نقش استان یزد در ۸ سال دفاع مقدس و زندگی‌نامه شهدای جنگ تحمیلی رونمایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه در سال آینده هم برای چاپ و نشر کتاب‌های دفاع مقدس اقداماتی برنامه ریزی شده است، افزود: دربرخی شهرستان‌ها کتاب نقش شهرستان‌ها در دفاع مقدس چاپ و منتشر شده است و این کتاب در برخی دیگر از شهرستان‌ها هم در سال آینده چاپ و منتشر می‌شود.

عزیزی با اشاره به اهمیت مقوله ایثار و شهادت، از مدیران ادارات، نهاد‌ها و گروه‌های مردمی خواست تا بازدید از باغ موزه دفاع مقدس را در دستور کار خود قرار دهند و نسل نوجوان و جوان جامعه با سیره شهدای گرانقدر آشنا شوند.

وی همچنین به تخصیص اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: می‌طلبد تا با همکاری دستگاه‌ها شاهد رونق این مجموعه نفیس با حضور اقشار مختلف مردم باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همچنین در خصوص تکمیل یادمان شهدای گمنام در نقاط مختلف استان ادامه داد: اغلب یادمان‌های این شهدای گرانقدر با بنا‌های زیبا و درخور ساخته شده و برخی دیگر از یادمان‌ها تکمیل نشده است که به فرمانداران و مسئولان شهرستان‌ها بصورت ویژه تاکید شد که هرچه سریع‌تر این بنا‌ها تکمیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.