خدمت رسانی به بیش از ۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز

رئیس بیمارستان خلیلی شیراز گفت: از ابتدای فعالیت ستاد سلامت نوروزی تاکنون به ۶ هزار و ۳۹۱ نفر در این مرکز آموزشی درمانی ارائه خدمت شده است.

امیر خسروی رئیس بیمارستان خلیلی شیراز با اشاره به تداوم فعالیت‌ها و خدمات این مرکز درمانی در ایام نوروز، اظهار کرد: از بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز ششم فروردین، به ۶ هزار و ۳۹۱ نفر در این مرکز آموزشی درمانی ارائه خدمت شده است.

او، تعداد اعمال جراحی انجام شده در این مرکز آموزشی درمانی را در بازه زمانی یاد شده ۸۲ مورد اعلام کرده که در ۲ بخش چشم و گوش و جراحی سر و گردن انجام شده است.

رئیس بیمارستان خلیلی شیراز اضافه کرد: از بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز ششم فروردین، ۱۵ هزار و ۳۰۹ خدمت درمانی تخصصی در این مرکز به مراجعان ارائه شده است.

خسروی تصریح کرد: این مرکز آموزشی درمانی در حال حاضر با حدود ۱۰۰ تخت مصوب و ۸۶ تخت فعال در زیربنای حدود ۹ هزار و ۳۷۰ مترمربع، با بهره مندی از دانش و تجارب اساتید این حوزه، به عنوان یک مرکز منحصر به فرد تخصصی و فوق تخصصی در حیطه چشم، گوش، حلق و بینی در جنوب کشور، آماده خدمت رسانی به مراجعان است.

بیمارستان خلیلی با نیت نیک اندیشانه شادروان میرزا محمدخلیل خلیلی شیرازی در سال ۱۳۴۵ با زیر بنای حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع بنا شده و به صورت وقف در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفت. این مرکز با ظرفیت ۲۵ تخت بستری کار عملی خود را آغاز کرد و به تدریج طی سال‌های گذشته، روند فعالیت و خدمات آن در حیطه‌های زیرساختی و انسانی، توسعه یافت.

برچسب ها: خدمت درمانی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار