معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

آمادگی همه مراکز درمانی برای ارایه خدمات مناسب به مردم استان و مسافران نوروزی

خدمات درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ایام تعطیلات نوروز، مانند گذشته اما با حساسیت ویژه با توجه به افزایش شمار مراجعان، انجام می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالخالق کشاورزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان این موضوع که در تعطیلات پایان سال و نوروز همه مراکز اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی، اتاق های عمل، بخش های مراقبت ویژه، بخش های دیالیز و دیگر بخش ها به صورت شبانه روزی فعال است و به میهمانان نوروزی خدمات رسانی می شود، افزود: در این روزها ۶۵بیمارستان، ۱۱۲ درمانگاه، ۲۴۳ آزمایشگاه و ۶ مرکز دندانپزشکی بخش دولتی و خصوصی، فعال هستند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم در زمینه نوبت های مدیریتی و بیمارستانی انجام شده و خدمات درمانی روزهای نوروز در استان، به صورت ۲۴ ساعته مانند سال های گذشته انجام می شود و هیچگونه کمبودی در زمینه نیروی انسانی متخصص در مراکز درمانی نخواهیم داشت.

کشاورزی اضافه کرد: انجام دیالیز مسافران نیازمند به دیالیز، انجام خدمات مورد نیاز در زمینه تصویربرداری شامل رادیولوژی، تصویربرداری، سونوگرافی، ام‌ آر آی و سی‌ تی ‌اسکن بخش خصوصی به اضافه تمامی رادیولوژی‌های مراکز درمانی، در این بازه زمانی مانند دیگر روزهای سال، فعال است.
انتهای پیام/م

آمادگی مراکز درمانی در تعطیلات نوروزی

برچسب ها: درمان ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.