بازدید بیش از ۲۵۵ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: ۲۵۵ هزار و ۱۲۸ گردشگر در پایان پنجمین روز تعطیلات نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: آستان مقدس امامزاده حسین (ع)، کاروانسرای سعدالسلطنه، دولتخانه صفوی و موزه‌های مستقر در این مجموعه، موزه مردم‌شناسی قجر و قلعه حسن صباح در الموت بیشترین میزان بازدید‌ها را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: بوستان ملی باراجین، دریاچه اوان و پل معلق آوج نیز از آثار طبیعی پربازدید استان از سوی گردشگران نوروزی بوده است.

این مسئول همچنین به بازدید‌های نظارتی صورت گرفته در این مدت اشاره کرد و یادآور شد: به دنبال نظارت ویژه و مستمر بر نحوه ارایه خدمات تاسیسات گردشگری به گردشگران و میهمانان نوروزی قزوین از ۲۴ اسفندماه گذشته تا پنجمین روز از سال جدید، ۶۲۱ بازدید نظارتی توسط اعضای کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

وی افزود: در این بازدید‌ها مواردی از جمله کمیت و کیفیت مواد اولیه غذایی، رعایت اصول بهداشتی، گرانفروشی و کم‌فروشی، وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، رعایت شئونات اسلامی به ویژه حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، سوخت‌رسانی و سایر خدمات مورد نیاز گردشگران و مسافران نوروزی بررسی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین بیان کرد: گردشگران و مسافران نوروزی در استان قزوین می‌توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت، نظر و پیشنهاد در رابطه به نوع و نحوه ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری در سامانه ملی سفر به شماره ۰۹۶۲۹ آن را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.