فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

تامین امنیت کشتیرانی کشور با قدرت اجرا می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می‌کنیم و الحاق شناور‌های لازم در دستور کار است.

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، محفل انس با قرآن کریم در مسجد غدیر مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان برگزار شد.

امیر دریادار شهرم ایرانی در این مراسم گفت: برنامه‌های قرآنی دراین ماه و همه ایام سال در تمامی مراکز نیروی دریایی در سطح کشور ادامه دارد و ما همیشه ضمن توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی، شرایط عملیاتی برای امنیت را حفظ می‌کنیم و توان دفاعی ما در جهان به اثبات رسیده است.

وی افزود: مبنای کار ما برنامه‌های قرآنی است و در سال جدید نیز تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می‌کنیم و الحاق شناور‌های لازم را در دستور کار خود داریم و در تامین امنیت لازم برتری و اقتدار کامل داریم.

امیر دریادار ایرانی تصریح کرد: هر کجا در مأموریت‌ها و فعالیت‌هایمان موفق بوده‌ایم، قطعاً ریشه‌اش قرآن بوده است؛ چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقرارت را از قرآن یاد بگیریم و ارزش‌های قرآن را حفظ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: موفقیت ما بر مبنای حرکت در مسیر و دستورات فرماندهی کل قوا بوده و خواهد بود و در همه مراحل زندگی وامدار خون شهدا هستیم و باید این مسیر را با دقت و جدیت دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: حتی شناور‌ها و ناوگروه‌های نیروی دریایی در آب‌های آزاد هم جلسات قرآن کریم را برگزار می‌کنند و با فرهنگ قرآنی مأنوس هستند و این فرهنگ، موجب پیشرفت ما شده و سبب شده هیچ تهدیدی ما را از مسیر و مأموریتی که داریم باز ندارد.

امیر دریادار ایرانی گفت: ما پیرو راه شهدا هستیم و نهادینه شدن مکتب حاج قاسم و گوش به فرمان رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، موجب اقتدار دفاعی و نظام جمهوری اسلامی شده است، واین اقتدار نظام ما در جهان هم به اثبات رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.