فرمانده مرزبانی کشور خبر داد

مبارزه بی امان با قاچاق کالا در مرز‌های کشور

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به قاچاق کالا در حوزه دریایی بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان گفت: برای تحقق شعار امسال مبارزه بی امان با انواع کالای قاچاق از اولویت مرزبانی کشور است.

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی کشور در دیدار نوروزی با مرزبانان استان ایلام در محل ستاد مرزبانی استان با اشاره به اینکه مرزنشینان نقش مهمی در برقراری امنیت پایدار مرز‌ها دارند اظهار داشت: روز گذشته در حوزه دریایی بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان قاچاق زیادی گزارش شده بود که با هوشیاری مرزبانان کالا‌های قاچاق ضبط شده و با متخلفان برخورد قانونی و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است بیان کرد: مرزبانان کشور برنامه‌های متنوعی برای تحقق پیدا کردن این شعار در سطح کشور بویژه استان‌های مرزی دارند.

فرمانده مرزبانی کشور از تقویت سیستم‌های هوشمند، تقویت امکانات و تجهیزات خودرویی در مرز‌ها خبر داد و گفت: تجهیزات مرزبانی جمهوری اسلامی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود و هوشمندسازی مرز‌ها در برنامه این فرماندهی قرار دارد.

وی همچنین عنوان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد ۵۶ درصد تردد مرز‌ها به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان، نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده که این امر نشان از دیپلماسی قوی و لحظه‌ای مرزبانان کشور با مرزبانان کشور‌های مقابل از جمله کشور عراق دارد.

برچسب ها: مرز ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.