وحیدی: حلاوت خدمت در نظام اسلامی با رضایت رهبر فرزانه انقلاب دو چندان می‌شود

وزیر کشور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از ابراز رضایت ایشان تشکر کرد.

وزیر کشور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از ابراز رضایت ایشان در خصوص امنیت مراسم ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تشکر کرد.

«احمد وحیدی» در این نامه تصریح کرد: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی است که شامل بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اطلاعاتی و امنیتی شده است و این حلاوت آنگاه دو چندان خواهد شد که رضایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را فراهم آورده باشد.

در ادامه نامه وزیر کشور به مقام معظم رهبری آمده است: بیانات حضرتعالی در نخستین روز سال ۱۴۰۳ در رضایت از برگزاری امن مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد، برای مجموعه وزارت کشور به ویژه ستاد انتخابات و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور مایه مباهات و افتخار است.

وحیدی افزود: وزارت کشور با نصب‌العین قرار دادن راهبرد ترسیمی حضرتعالی درباره انتخابات مبتنی بر چهار مؤلفه رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت، برای برگزاری هر چه‌ باشکوه‌تر انتخابات با وجود وظایف و تکالیف در قانون جدید، تمام ظرفیت خود را در ستاد انتخابات کشور، شورای امنیت و همچنین ستاد‌های انتخابات استان‌ها و شورا‌های تأمین به کار گرفت و امروز خرسندیم که این تلاش‌ها مورد رضایت حضرتعالی قرار گرفته است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: بی‌تردید فرامین رهبر حکیم و فرزانه همواره چراغ راه وزارت کشور خواهد بود و در این مسیر مصمم‌تر از گذشته از خدای متعال مسألت داریم در تمامی عرصه‌های مرتبط با این وزارتخانه به‌ویژه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ حوزه در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد، بار دیگر با حضور مردم شریف و همیشه در صحنه، رضایت حق تعالی، حضرت ولی الله الاعظم و نائب برحق ایشان را به دست آوریم و برگ افتخار دیگری را در لوح زرین انقلاب اسلامی رقم بزنیم. با آرزوی طول عمر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، ثبات، امنیت و پیشرفت بیش از پیش ایران عزیز در همه عرصه‌ها، امیدواریم ادعیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و هموطنان شریف ره‌توشه ما در این مسیر باشد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۳:۲۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
فعلا که حلاوت همه با گرانی های لجام گسیخته تلخ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
فقط نا محسوس مواظب مدیرا ن محافظه کار که درسالهای آخر دولتها یا هزینه های بی اعتبار دولتها را واردهزینه میکنندباشید وعاقبت میگویند ما امر شما را اطاعت کردیم واینطوری ضربه میزنندفقط تکیه کنید که کارهای قول داده شده انجام وپیگیری شود ودر صورت هزینه بی اعتبار مسئولین بودجه را وادار کنید که اعتبارآن هزینه را جذب کنید خداوند به همه شماها قوت واز او برای شما طلب موفقیت میکنیم
آخرین اخبار