اعتراف سارقان حرفه‌ای به ۵۰۰ فقره سرقت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با تلاش ماموران جنت آباد ۲ سارق حرفه‌ای دستگیر شدند و به ۵۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ "علی قاسم پور" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال، ماموران انتظامی کلانتری جنت آباد، در حال گشت‌زنی‌های انتظامی در معابر پر ازدحام و مراکز تجاری بودند، که به ۳ موتورسوار که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در حال زاغ زنی متصدی و مشتریان مغازه‌ای طلافروشی بودند، مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت متهمان فاقد پلاک انتظامی بود، گفت: همین سرنخ کافی بود که ماموران وارد عمل شوند و دستور توقف موتورسیکلت را علام کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان به محض شنیدن دستور ایست پلیس به سرعت از محل متواری و طرح مهار متهمان عملیاتی و در یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی ۲ تن از موتورسواران دستگیر شدند ولی راکب موتورسیکلت از محل متواری شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بررسی ابتدایی از سارقان یک قبضه سلاح سرد کشف شد و متهمان به همراه موتورسیکلت به کلانتری انتقال یافتند.

وی افزود: با احراز هویت متهمان مشخص شد که هر دو متهمان از سارقان و زورگیران حرفه‌ای بوده و تحت تعقیب پلیسی آگاهی تهران می‌باشند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهمان به ۵۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، ادامه داد: با اخذ دستور قضائی هر دو متهم در اختیار پلیس آگاهی تهران برای ادامه تحقیقات پلیسی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
بعد از 500 تا ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
تبریک به پلیس یا این سرعت عمل
آخرین اخبار