صدور بیش از ۶۰۰ کارت تردد برای بازرسان شعب اخذ رای در استان تهران

مدیرکل حراست استانداری تهران گفت: ۶۸۰ کارت تردد برای بازرسان شعب اخذ رای در استان تهران صادر شده است.

هادی هلیلی مدیرکل حراست استانداری تهران ضمن تقدیر از مسئولان حوزه حراست در خصوص برگزاری دور اول انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ از آمادگی کامل مجموعه حراست برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: نظارت بر اجرای قوانین و حضور باشکوه و عزتمندانه مردم در دور اول انتخابات خط بطلانی بر بدخواهی دشمنان بود و در نهایت یک حضور مقتدرانه توأم با «امنیت»، «سلامت»، «مشارکت» و «رقابت» رقم خورد.

هلیلی با بیان اینکه تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا دور دوم انتخابات نیز با صلابت دور اول برگزار شود، افزود: حسب وظایف محوله به کمیته استعلامات و حراست ستاد انتخابات استان تهران طی دو مرحله و در روز‌های ۱۴و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اسکورت دستگاه‌های احراز هویت حوزه انتخابیه شهر تهران انجام شد.

وی با بیان اینکه مجموع دستگاه‌های احراز هویت ۱۲ هزار و ۶۴۴ عدد است، گفت: تعداد یک هزار و ۴۳۱ دستگاه در ری، ۸۱۶ دستگاه در شمیرانات، ۷۷۲ دستگاه در اسلامشهر و ۳۹۲ دستگاه نیز در پردیس توزیع شده است.

مدیرکل حراست استانداری تهران در ادامه به طراحی، صدور و چاپ تعداد یک هزار و ۸۳ فقره کارت تردد مختص ستاد‌های انتخاباتی دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین اشاره کرد و افزود: تعداد ۴۶۲ فقره کارت برای خبرنگاران صادر شده است.

رئیس کمیته استعلامات استانداری تهران در ادامه با اشاره به روند صدور کارت‌های بازرسین در شعب اخذ رای در استان تهران بیان کرد: در این انتخابات تاکنون ۶۸۰ فقره کارت برای بازرسان به صورت یکپارچه صادر شده است.

هلیلی در ادامه از تقویت یگان حفاظت در حوزه برگزاری دور دوم انتخابات استان تهران نیز خبر داد و عنوان کرد: تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار