رهبر انقلاب سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خود با بیان اینکه جهش تولید جز با مشارکت مردم اتفاق نخواهد افتاد، سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ فرمودند: اگر ما بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، بایستی اقتصاد را مردمی کنیم باید پای مردم را به عرصه‌ تولید به نحو محسوسی باز کنیم و موانع حضور مردم را برطرف کنیم.

ایشان ادامه دادند: در مورد شعار سال ۱۴۰۲ که عبارت بود از مهار تورم و رشد تولید، کارهای خوبی انجام گرفت. در هر دو بخش شعار، کارهایی انجام گرفت، پیشرفت‌هایی هم اتفاق افتاد، البته نه به قدر مطلوب، و آنچه که انجام گرفته خوب بود ولی باید ادامه پیدا کند و این شعار، شعاری نیست که در یک سال توقع داشته باشیم که به نحو مطلوب انجام بگیرد، این شعار همچنان ادامه خواهد داشت. 

رهبر انقلاب سپس تصریح کردند: در بخش مردمی ظرفیت‌های بزرگی وجود دارد که این ظرفیت‌ها بایستی فعال بشود، باید از آن‌ها به نفع کشور و به نفع مردم استفاده بشود. لذا من به این مناسبت شعار امسال را این قرار دادم: «جهش تولید با مشارکت مردم»  این شعار امسال است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه پیام نوروزی خود فرمودند: سال ۱۴۰۲ مثل همه‌ سالهای دیگر زندگی، انباشته بود از شیرینی‌ها و تلخی‌ها ... حادثه‌ تلخ کرمان در سالگرد شهید سلیمانی، سیل بلوچستان در اواخر سال، حوادثی که برای مأموران امنیّت و حافظان امنیت در طول این ماه‌ها اتفاق افتاد، جزو حوادث تلخ بود و تلخ‌تر از همه حادثه‌ غزه بود که جزو مسائل مهم بین‌المللی ما است، و حادثه‌ای تلخ‌تر از آن امسال ما نداشتیم.

ایشان در ادامه تاکید کردند: در سالی که پیش روی ما است و وارد آن شدیم، کارهای زیادی هست که بایستی انجام بگیرد و باید خودمان را به آن متعهد بدانیم، هم مسئولین کشور، دولتی‌ها، مجلس، قوه‌ قضائیه و دیگران و هم آحاد مردم، همه باید خودمان را به آن کارها متعهد بدانیم در زمینه‌ها مختلف، لکن در این سال هم مسئله‌ عمده‌ کشور عبارت است از اقتصاد. نقطه‌ ضعف اساسی کشور عبارت است از مسئله‌ی اقتصاد، باید در این زمینه‌ها فعال عمل کنیم.

رهبر معظم انقلاب سپس اظهار داشتند: یک کلید اساسی برای حل مشکلات اقتصادی کشور عبارت است از مسئله‌ی تولید؛ تولید داخلی، تولید ملی، مسئله‌ تولید بنابراین مسئله‌ مهمّی است و به همین جهت امسال هم روی مسئله‌ تولید تکیه می‌کنم و توقع دارم، انتظار دارم که ان‌شاءاللّه یک جهشی در کار تولید اتّفاق بیفتد امسال، و بِجد اعتقاد دارم که این جهش بدون مشارکت مردم و بدون حضور مردم اتفاق نخواهد افتاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
سال قطع امید از مسوولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
به عنوان یک حقوقدان سالی‌که رهبر انقلاب انتخاب کردندجنبه‌شعاری‌نداردبایداقتصادبه‌مردم‌واگذارشودچراکه‌واگذاری اقتصاد به مردم‌توان‌تولید وبهره وری رابالامیبردمبارزه بارانت وفسا اقتصادی ‌‌میکندترازصادرات‌وواردات کشوررابالامیبردومهم‌ترازهمه‌جلوگیری از تشکیل پرونده ‌‌فسادورانت‌میشود‌وکشورمتحمل هزینه‌سنگین‌درجریان‌چنین پرونده ‌‌‌‌هایی نمیشودوازخروج ارزازکشورجلوگیری میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
نفر اول کشور طبق قانون اساسی رهبر یا(ولی فقیه) میباشدپس یه شهروند این انتظار را دارد که اقتدار در رهبری باشه.
قاطعیت در قبال فساد
قاطعیت در باره بی عملی و کارائی
قاطعیت در مورد ولنگاری وعدم انضباط
قاطعیت در باره بی انضباطی
ممکن است بگوئیم این کار اجرائی است و مربوط بدولت
بله اگه نا کارمدی در اقتصاد معیشت مسائل کلان کشور
پیش بیاد چی پس قاطعیت و انضباط در کلیه موارد راهگشا
خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
به جای اینهمه فدات بشم و قربون صدقه رفتن برای رهبر سعی کنید حرفهایی که میزنه رو اجرایی کنید.
یه مشت هوادار بی خاصیت چه فایده ای دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۲:۲۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
بنام خداوند بخشنده ومهربان که نور مهربانیش را بشر یت حس می‌کند سال جدید را تبریک میگوییم واز خداوند مهربان سلامتی ارزومندیم انشالله که سال پر برکتی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
من از دولت میخام که واردات خودرو را آزاد کنید
تاکی ملت در جا ده ها به خاطر ناامنی ماشینها باید بمیرند.
در قیامت باید پاسخگوی کسانی باشید که به خاطر پراید ناامن مردن و با همان پول پراید یک ماشین محکم میتوانستن سوار بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
کییفت خودرو ها باید خوب باشد ولی تورا جان هرکی دوست داریدحداقل بخاطر خودتون درست رانندگی کنید بابا با همین خودرو ها هم اکثر مردم مسافرتتشان را به سلامت به پایان می رسانند با آرزوی سلامتی برای انسانهای درستکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
وزیر کشور در نامه‌ای خطاب به رهبری نوشت: بیانات حضرتعالی در نخستین روز سال ۱۴۰۳ در رضایت از برگزاری امن مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد، برای مجموعه وزارت کشور به ویژه ستاد انتخابات و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور مایه مباهات و افتخار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
سلام رهبر عزیز عیدتون مبارک. در خصوص شعار امسال خدمتتون عرض کنم پنج سال است از شهرداری ارومیه زمین‌ خریدم و دارو ندارم را به حساب شهرداری ریختم ولی الان پنج سال است شهرداری به زمین سند دار و تفکیکی خودش مجوز ساخت نمی دهد و امکانات زیر ساختی را در این شهرک که مشهور به شهرک ریمای رودکی ارومیه است ف اهم نکرده و در مراجعه مالکان زمین‌ها که قریب به چهارصد خانوار می باشد شهرداری جواب نمی دهد و ما را اذیت می کند به جدت قسم می دهم به داد ما برس و مشکل ساخت مسکن که نوعی توليد مسکن است را حل بفرمایید. ما پنج سال است اجاره‌ نشین هستیم و زیر. فشار گرانی اجاره‌. خدا به شما رهبر عزیز، طول عمر با برکت بدهد. فدای دست بریده حاج قاسم. علمدار محور مقاومت و مالک اشتر زمان. نوکرتم آقا غم مخور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
انشاالله موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
اصفهانی
۱۹:۴۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
درود فراوان بر رهبر عزیز بر دولت و مجلس محترم تنها راه نجات تولید ممنوع شدن واردات بی رویه کالا است دولت جلوی واردات را بگیرد مشکل تا حد زیادی کاهش می یابد با تشکر و سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
واردات کالا در موارد مورد نیاز و تکمیل نیاز داخلی، خوب هم هست.. الان کشورهای پیشرفته هم واردات کالا دارند و انحصار ایجاد نمی‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد طهماسبی
۱۷:۴۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
بنده هم سال نو رو به رهبر عزیزمون و مردم شریف و نجیب ایران تبریک میگم.
باید عرض کنم به دوستان و عزیزان که فشاری که امروز روی مردم هست دلیلش کم کاری دولت مردان و رئیس جمهور نیست.
تلخی این روزا و فشاری که رو مردمه دلیلش سیاست های غلط دوره قبل ریاست جمهوری هست. آقای رئیسی اقدامات شگفت آور و خیلی خوبی انجام دادن اما تا به سفره مردم برسه چندسال زمان میبره.
از مردم عزیز ایران میخوام از دولت حمایت کنند.تا این روزهای سخت بگذره.
قبلی از اینکه بگین نفست از جای گرم در میاد بگم:
بنده ۲نوع معلولیت دارم جسمی حرکتی شدید و شنوایی،متاهل،مستاجر،و حداقل بگیر تامین اجتماعی ماهی ۷۲۰۰
قرار بر نالیدن باشه از همه مستحق تر هستم.
اما باید انصاف داشت.
خدا لعنت کنه کسانی رو که در گذشته بذری کاشتن که ،میوه اش امروز شده کام مردم مون رو تلخ کرده با فشار معیشتی و ...
Germany
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
سال نو بر آقا صاحب الزمان ( عج) و رهبر عزیزتر از جانم و مردم عزیز و با شرافت ایران تبریک عرض میکنم
ان شاءالله امسال سال ظهور باشه
سالی پر از خیر و برکت و سلامتی برای همه ی مردم دنیا بخصوص هموطنان عزیز پیش رو باشه
و آرزوی پیروزی جبهه های مقاومت فلسطین در برابر استکبار سفاک سیاه رو
Germany
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
سال نوتون مبارک آقا
نو رو خدا روی موضوع تولید به جوانان وام بدین تا در تولید شرکت کنن
بحث تولید یک طرف بحث بها دادن به جوانان تا کار آفرین شوند یک طرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
امسال سال نابودی دشمنان اسلام است مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
سلام بر رهبر عزیز و انقلاب عیدت مبارک. انشالله که همیشه سلامت و تندرست باشید .. این کوچک از جانب خودم عید نوروز رو تبریک می گم.... این روزها بسیار سخت بر جوانان و مردم می گذاره ...دولت تو تصمیماتش فشار اقتصادی زیادی به مردم وارد کرده و من خجالت خانواده و پدر مادرم شدم حتی بچه ها از عیدی هم منع شدن ... یه نصیحت دوستانه به دولت مردان بکن که به فکر خودشون نباشن و به مردم خدمت کنند . خدمت به مردم عبادت هست . اما این روز ها دولت گوش شنیدن مشکلات مردم رو ندارن و چشم ها رو بستن...‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
مخلص آقا
دوست داریم آقاجون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
جانم بفدایت آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
انشالله همه دشمنان پیش مرگت بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
رهبر عزیزم عیدتان مبارک سایه تان مستدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
درود بر حضرت آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
انشالله دشمنان خودت و دینت تار و مار بشن و نابودی شون رو ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
سلام بر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله عالی حضرت آیت الله سید علی خامنه ای عزیزم با عزض تبریک سال نو با آرزوی سلامتی سخنرانی شکوهند به مناسبت نوروز 1403 خیلی متشکریم در پناه خدا همیشه سلامت پاینده باشید انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد."
انشاالله مسئولین در پیروی از فرمایشات رهبر عزیز، کوشا و موفق و موید باشند و خداوند الطاف بیکرانش را نصیب این ملت عزیز بفرماید.
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۷:۴۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
چند سال دیگه ک با سیل سالمند مواجه شدی خواهی فهمید ک همین الانشم داره ب کی آسیب میرسه
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۴۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد :بسم الله الرّحمن الرّحیم یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال ، سالی که نکوست از بهارش پیداست بهار امثال با وفور بارندگی همراه شد و نشان سال بسیار خوبی است از هر لحاظ و درود خداقوت عرض ادب احترام فراوان تبریک تهنیت سال نو ۱۴۰۳ هجری شمسی به حضرت آقا رهبر معظم ولی امر مومنین مسلمین حزب الله ایران اسلامی جهان اسلام ناب محمدی ص و با آرزوی بهترینها در همین امورات زندگی برای جمیع مومنین همراه با عزت سلامتی جسم جان رزق روزی حلال فراوان امنیت ایمنی آرامش آسایش عشق صلح دوستی تقوای الهی شفای جمیع بیماران مومنین رفع مفاسد مختلف و رفع هم غم فقر فلاکت زدگی رفع حل فصل طلاقهای منفورانه و اتحاد بیش از پیش مومنین ایرانیان و جهان اسلام را از درگاه خداوند جل جلاله آرزومند بوده هستیم خواهیم بود دعا گوی خیر جمیع مومنین بوده هستیم خواهیم بود سال پیروزی جمیع مومنین مسلمین حزب الله بر دشمنان و سال ظهور طلوع نورانیت منجی عالم بشریت عادل خردمند سخاوتمند حکیم یاوران صدیق ایشان را از درگاه خداوند جل جلاله آرزومندیم و برای مومنین آسمانی شده بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . التماس دعای خیر از شما خوبان پاکان پارسایان مومنین داریم طاعات عبادات همه در این ماه مبارک رمضان کریم قبول درگاه خداوند جل جلاله باشد . و من الله التوفیق .‌
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۰۷:۵۶ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
انشآء الله سال خوبی داشته باشید رهبر عزیزم.
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب(س)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
انشالله درد و بلات بخوره توی سر دشمنای اسلام
آخرین اخبار