ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های قزوین

رییس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه‌های استان خبر داد و گفت: رانندگان با احتیاط رانندگی کنند و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه قزوین گفت: خوشبختانه از صبح و با توجه به مسدودن شدن جاده چالوس و سرریز شدن ترافیک این مسیر به استان قزوین، با ترافیک سنگین و پرحجم روبرو بودیم، اما حادثه ناگواری در سطح جاده‌های استان نداشتیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که طی چند ساعت گذشته با خشک شدن سطح جاده‌ها با لغزندگی‌ها نیز روبرو نیستیم و تنها توصیه ما به رانندگان راندن با احتیاط و حرکت با سرعت مطمئنه است.

به گفته وی، ترافیک هم اکنون در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - کرج، حد فاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره ۲، قزوین - رشت و قزوین - زنجان نیمه سنگین، اما روان گزارش شده است.

سرهنگ ذاکری منش بیان کرد: تمامی گشت‌های پلیس راه استان در حال حاضر آماده باش ۱۰۰ درصد بوده و در تمامی مسیر‌های ارتباطی اصلی، فرعی و آزادراه‌ها مستقر هستند و به زودی نیز از امکانات گروه‌های جهادی نیز برای تامین مسیر‌های ارتباطی در استان هم کمک خواهیم گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار