برکات طرح توسعه نهبندان در سال آینده مشهود خواهد بود

فرماندار شهرستان نهبندان گفت: سال آینده مردم نهبندان شاهد برکات اجرای طرح توسعه این شهرستان خواهند بود.  

مرادی فرماندار نهبندان در آخرین نشست خبری سال ۱۴۰۲ با خبرنگاران، نقش رسانه را در معرفی استان در سطوح مختلف ملی و جهانی مهم ارزیابی کرد و گفت: ایجاد امید در دل مردم و جلوگیری از یأس و ناامیدی در جامعه نیز از رسالت‌های اصلی خبرنگاران است.

او افزود: برخی از مطالبات مردم به حق بوده و برخی نیز در بازه‌های زمانی کم قابل انجام نیست؛ در نتیجه اصحاب رسانه سعی بر پیگیری و طرح مطالباتی داشته باشند که واقع بینانه باشد.

مرادی با اشاره به اجرای ۳ طرح بزرگ در این شهرستان اظهار کرد: طرح‌های انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی، راه آهن شرق کشور و انتقال گاز به استان از جمله طرح‌های مهم استان بوده که با اجرای این‌ها نهبندان به دروازه رشد و توسعه استان تبدیل خواهد شد.

سرپرست فرمانداری نهبندان ماندنی شد 

 گمانه زنی‌ها در مورد معرفی فرماندار جدید برای نهبندان از سوالات خبرنگاران بود که مرادی در این خصوص گفت: مأموریت من در ابتدا اجرا و برگزاری انتخابات بود، اما پس از آن تصمیم بر این شد که در این سمت باقی بمانم و در نهبندان به مردم خدمت کنم.

او در خصوص آسفالت راه‌های روستایی شهرستان نیز افزود: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون ۸۵ کیلومتر از جاده‌های روستایی شهرستان روکش آسفالت شده و بهسازی آسفالت بعد از ایام تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


مرادی گفت: در طرح توسعه نهبندان ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی راه‌های نهبندان اختصاص داده شده که در حال پیگیری برای تخصیص این اعتبار به نهبندان هستیم.

برکات طرح توسعه نهبندان در سال ۱۴۰۳

یکی از سوالات مهم خبرنگاران در مورد به سرانجام رساندن اعتبارات طرح توسعه نهبندان بود که مرادی سرپرست فرمانداری نهبندان در این باره تصریح کرد: اجرای این طرح نیاز به پیگیری مداوم دارد، اما می‌توان این نوید را به مردم داد که برکات این طرح در سال ۱۴۰۳ برای مردم نهبندان مشهود خواهد بود.

او افزود: برای فرمانداری ویژه نهبندان هم که یکی از مفاد طرح توسعه است پیگیری‌های زیادی از سوی نماینده مردم و استانداری انجام شده و تاکنون در کمیسیون‌های زیادی مورد تأیید قرار گرفته و تقریبا در گام‌های آخر برای نهایی شدن قرار دارد.

مرادی در مورد بازگشایی بازارچه مرزی دوکوهانه عنوان کرد: این بازارچه نقطه اتکای اقتصادی و اشتغال برای مردم مرزنشین است و تاکنون رایزنی‌های زیادی در این خصوص صورت گرفته و آنچه مشخص است این است که برای بازگشایی مشکلی از سوی دولت ایران نیست.

سرپرست فرمانداری نهبندان بیان کرد: نماینده رئیس جمهور در امور افغانستان هم پیگیری‌هایی در این خصوص انجام داده که نتیجه آن در آینده اعلام خواهد شد.

برچسب ها: طرح توسعه ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.