استاندار سمنان:

استان سمنان آماده اسکان و پذیرایی از ۵۰ هزار مسافر و زائر است

هاشمی از آمادگی کامل استان برای اسکان و پذیرایی از ۵۰ هزار مسافر و زائر طی ایام نوروز خبر داد و گفت: ۶۹ روستا و شهر گردشگر پذیر استان میزبان مسافران هستند.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان ضمن بیان اینکه استان آماده اسکان و پذیرایی از ۵۰ هزار مسافر و زائر است، ابراز داشت: ۶۹ روستا و شهر هدف گردشگری در سطح استان آماده پذیرایی از مسافران هستند.

وی افزود: ۳۲ فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی طی ایام تعطیلات نوروز آماده معرفی و ارائه محصولات و صنایع دستی استان به مسافران، گردشگران و زائران است.

استاندار سمنان با تقدیر از زیباسازی و بهسازی ورودی شهر‌ها توسط شهرداری‌های استان، ابراز داشت: این اقدام فرصت خوبی برای جذب مسافران و ماندگاری آنها می‌شود.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: طی ایام تعطیلات نوروز ۷۴ پایگاه اطلاع رسانی، ۲۷ موزه و ۲۰ نوروز گاه برای مسافران، گردشگران و زائران در استان سمنان آماده سازی شده است.

وی افزود: ۱۳۲ مدرسه با بیش از یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس با ظرفیت شبانه روزی اسکان پنج هزار و ۵۰۰ نفر و ۱۲ زائر سرا نیز با اسکان شبانه روزی دو هزار نفر ارائه خدمات به مسافران خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار