نخستین کتابخانه سیار سبز کشور در قزوین راه‌اندازی می‌شود+ فیلم

مجهزترین و به روزترین کتابخانه عمومی سیار سبز کشور (دوستدار محیط زیست) امروز یکشنبه ۲۷ اسفند در محوطه استانداری قزوین به بهره برداری می‌رسد.

نخستین کتابخانه عمومی سیار سبز کشور (دوستدار محیط زیست) که به پنل خورشیدی برای تامین برق خودرو مجهز است در حفاظت از محیط زیست نیز نقش بسزایی ایفا خواهد کرد و نخستین خودروی سیار سبز کشور محسوب می‌شود که در طراحی داخلی این خودرو از بروزترین و زیباترین فضاسازی‌ها استفاده شده است.

خودروی این کتابخانه سیار یک دستگاه کامیونت ۶ تنی است که با مساعدت سازمان برنامه و بودجه استان قزوین، خریداری و تجهیز شده است.

این کتابخانه سیار به مردم مناطق فاقد کتابخانه از جمله مناطق شهرستان‌های البرز و قزوین همچون ناحیه شهری مهرگان، پیریوسفیان و حصار خروان و سایر روستا‌های فاقد کتابخانه خدمات ارائه می‌کند.

مخزن کتابخانه سیار سبز دارای ۶ هزار نسخه کتاب است که به همه گروه‌های سنی اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در تمام موضوعات کتاب، خدمات ارائه خواهد شد.

این کتابخانه امروز یکشنبه بعدازظهر با حضور مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و استاندار قزوین و جمعی از مسئولان در محوطه استانداری قزوین، رسما راه اندازی می‌شود تا در ایام عید به مردم خدمات ارائه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار