گردان‌های حزب الله عراق: آمریکایی‌ها قصد خروج از کشور ما را ندارند

مسؤول دفتر امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق گفت هیچ تغییری در رفتار و اقدامات نیرو‌های اشغالگر آمریکایی نمی‌بینیم و آن‌ها قصد ندارند از کشورما خارج شوند.

ابوعلی العسکری مسؤول دفتر امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق بامداد شنبه گفت: هیچ تغییری در رفتار و اقدامات نیرو‌های اشغالگر آمریکایی نمی‌بینیم و آن‌ها قصد ندارند از کشورما خارج شوند.

به گزارش شبکه المیادین، العسکری افزود: آمریکایی‌ها حتی در اظهاراتشان تغییری دیده نمی‌شود که این مسأله بیانگر فریبکاری و زمان خریدن است و آنان می‌خواهند نیروهایشان در عراق باقی بمانند.

این مقام گردان‌های حزب‌الله عراق گفت: دولت و حامیان آن از جمله چارچوب هماهنگی گروه‌های شیعه باید به حضور اشغالگران در عراق و مصونیت آنها پایان دهند در غیر این صورت دروازه‌های جهنم به روی آنها باز خواهد شد.

وی در خصوص همکاری کردستان عراق با رژیم صهیونیستی نیز گفت: دوستان ما در زمینه جمع آوری اطلاعات، اسناد و مدارک و اعترافاتی هستند که ثابت می‌کند اربیل لانه جاسوسی و محل توطئه علیه منافع عراق و یک پایگاه پیشرفته رژیم صهیونیستی است.

وی خاطر نشان کرد: باید از اقداماتی که الحشد الشعبی و فرماندهان آن برای مردم و دولت عراق در مراحل حساس کشور انجام داده‌اند، دفاع کرد و به آن احترام گذاشت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار